Huolto kriittisen järjestelmän ylläpitämiseen 24/7

Vakaalla sähkönjakelulla ja tietoliikenteen saatavuudella on keskeinen rooli lähes kaikkien nykyisten organisaatioiden toiminnan ylläpitämisessä. Digitaalisessa yhteiskunnassamme ei ole tilaa sähkökatkolle tai tietoliikenteen häiriöille. Oikean ylläpitotason ja korkean käytettävyyden varmistaminen edellyttää ammattimaista huoltohenkilöstöä. Coromaticin teknikot pystyvät varmistamaan organisaation toiminnan turvaamalla sähkön ja datan saatavuuden 24/7.

 Palvelu on tärkeä osa meitä

Kunnossapito ja huolto ovat keskeinen osa liiketoimintaamme, sillä asiakkaidemme pitkän aikavälin toimintaedellytysten varmistaminen on tärkeintä. Olipa haasteena uuden UPS:n asentaminen, uuden datakeskuksen rakentaminen tai sähkön ja tietoliikenteen turvaaminen modernissa, digitaalisessa toimintaympäristössä, kunnossapito on tiiviisti sidottu palvelutarjontaamme heti projektin alusta lähtien. Voimme myös auttaa jo olemassa olevan kriittisen infrastruktuurin ylläpidossa ja huollossa.

 

Coromatic CF life cycle

Erikoistuneet teknikot takaavat korkean palvelulaadun

Yli 300 koulutettua teknikkoa ympäri pohjoismaita hallinnoivat kriittisiä tiloja, ja jokaisella teknikolla on useiden laitevalmistajien myöntämät sertifikaatit. Coromatic voi ottaa kokonaisvaltaisesti vastuun kriittisistä tiloista yhteistyössä kumppaniverkostomme kanssa.

Osana jatkuvaa palvelu- ja huoltomallia Coromaticin erityisasiantuntijat tulevat paikan päälle analysoimaan ja tunnistamaan yksittäiset ongelmat ja kehittämään niihin ratkaisut. Usein korjaus voidaan suorittaa jo ensimmäisellä käynnillä, mikäli laitteet ovat entuudestaan tuttuja. Siksi parasta huoltoa saa tekemällä monivuotisen kunnossapitosopimuksen Coromaticin kanssa.

Tarvitset vain yhden puhelinnumeron

Olipa avuntarve millainen tahansa, Coromaticin asiakkaat saavat yhteyden tukipalveluumme helposti ja nopeasti, yhden SPOCin eli palvelupuhelinnumeron kautta. Palvelukutsun saapuessa teknikot tarkastavat muuttuneet olosuhteet ja tekevät tarvittavat muutokset asetuksiin. Jos suuret muutokset ovat tarpeen, he keskustelevat niistä asiakkaan kanssa. Yksi puhelinsoitto yleensä ratkaisee ongelmat ja asiakas voi taas keskittyä omaan liiketoimintaansa.

Huollon dokumentointi ja tietojärjestelmä

Coromaticin henkilökunta ymmärtää asiakkaiden kriittisiin tiloihin liittyvän palvelutoiminnan sekä ongelmatilanteiden dokumentoinnin ja koordinoinnin tärkeyden. Siksi Coromaticin palvelukoordinaattorit käsittelevät ja hallinnoivat kaikkea viestintää ja palautetta asiakkaiden kanssa. Tuloksena on helppo pääsy suunniteltuihin ja jo toteutettuihin tehtäviin sekä kaikkiin muihin asiakkaan tietoihin Coromaticin palvelujärjestelmässä.

Huolto mukautuu tarpeisiisi

Koska jokaisen yrityksen ja organisaation toiminta on ainutlaatuista, tarvitaan yksityiskohtainen palveluprosessi, joka mukautetaan ja toteutetaan tiiviissä yhteistyössä teidän kanssanne.  Erilaisten laitteistojen huoltotoimenpiteet voidaan räätälöidä yksilöllisten tarpeiden mukaan yhdessä määriteltyjen huoltovälien mukaan. Tarvitsetpa kunnossapitoa yhdelle UPS: lle tai koko kriittisen järjestelmälle, otamme siitä vastuun ja voit nukkua yösi rauhassa.


Ota yhteyttä

Suostumus