Coromatic toimii kriisin keskellä

Coromaticin tehtävä on pitää yritysten ja organisaatioiden toimintaa yllä 24/7. Tässä vaikeassa tilanteessa meidän tehtävämme osana kriittisten toimintojen ylläpitoa korostuu. Haluamme kantaa oman vastuumme yhteiskunnan kohtaaman vaikean tilanteen yli ja auttaa asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla. Esimerkiksi nyt kun monet työpaikat ja kiinteistöt ovat tyhjillään, on hyvä aika tehdä kriittisten järjestelmien huoltoja ja parannuksia niihin.

Tämän hetkisellä tilanteella on tietysti vaikutusta myös meidän toimintaamme:

  • Jatkamme toimintaa normaalisti.tilanteen edellyttämien rajoitusten puitteissa
  • Määräaikaishuollot tehdään sovitusti asiakkaan tilanne huomioon ottaen
  • Osa tuotetoimituksista tulee viivästymään. Esimerkiksi Italialaisen toimittajamme tehdas on suljettu pääsiäiseen asti. Tiedotamme viivästyksistä välittömästi asiakkaillemme ja pahoittelemme jo nyt viivästyksiä
  • Projektiosastomme toimii normaalisti ja kohteen tilanteen edellyttämällä tavalla.

Henkilökunnan terveys on etusijalla ja siksi olemme järjestelleet toimintaamme uudelleen väliaikaisesti:

  • Varastolla toimii yksi henkiö kerrallaan, joka hoitaa logistiikan ja varaosien tilaukset
  • Etätöitä suositellaan kaikille niille, joille se on mahdollista
  • Jokaisella työntekijällämme on käytössä Teams-sovellus, jonka kautta voimme olla yhteidessä toisiimme ja asiakkaisiin
  • Sairaat, riskiryhmään kuuluvat ja ulkomailta Suomeen palaavat pysyvät kotona
  • Henkilökuntaa on opastettu välttämään asiakaskontakteja ja pitämään huolta käsihygieniasta.

Toimimme vastuullisesti vallitsevan poikkeustilanteen huomioon ottaen, mutta samalla haluamme pitää toimintamme niin normaalina kuin se vain tässä tilanteessa on mahdollista.

Turvallisesti kohti parempia aikoja – yhdessä!

Coromatic, Taina Ahti, Managing Director Finland

 

 

Taina Ahti-Aalto
Coromatic Oy